Likidoen erretentzioa arintzen laguntzen duten elikagaiak

Erabiltzailearen aurpegia

Beroak estutzen duenean gorputzean likido gehiago erretenitzeko joera dugu. Izan ere, oporretan pisua irabazten dugu, tenperatura altuen eta inguruneko hezetasunaren erruz. Hona hemen likidoen erretentzioan laguntzen duten gomendioak eta hantura eta kiloak murrizteko aholku batzuk.

  1. Limoia. Gehitu limoi bat ur edalontzi handi bati. Zure giltzurrunei lan eginarazten lagunduko die.
  2. Apioa. Oso hidratatzailea da, % 95eko ur edukiarekin. Entsaladan edo irabiatua har dezakezu beste fruta batzuekin, zaporea nahiko desatsegina da baina beste barazki batzuekin zopan nahasiz ez da hainbeste nabarmentzen.
  3. Oilaskoa. Ur asko edukitzeaz gain, potasioan ere aberatsa da, eta, beraz, ekintza diuretiko natural oso garrantzitsua da.
  4. Berenjena. Kaloria gutxiko eta sodio maila oso baxuko super elikagai bat da.
  5. Tomatea. Likpeno, beta-karoteno, azido foliko, potasio, C bitamina, flavonoide eta E bitaminaren iturri aberatsa da. Elikagai horiek guztiek ematen diote tomateari bere eragin diuretikoa.
  6. Pepinoa. Uraren konposizioa % 95ekoa da, kaloria gutxi baina B, C eta K bitaminetan aberatsa. Potasioa eta magnesioaz gain, pepinoa diuretiko natural indartsua da.
  7. Sandia. Uretan eta bitaminetan aberatsa da. Ikerketa batzuek diote konposizioan dauden bitaminek eta mineralek kirolarientzako edariek baino askoz hobeto hidratatzen dutela.
  8. Alkatxofa. Zuntz eta potasio ugari.
  9. Zainzuriak. Azido foliko eta ur ugari.
  10. Azken ukitua lehoi hortzen, zaldi isatsaren, te berdearen edo Javakoaren eta mihilu tearen infusioek ematen dute. Azken biek digestio propietateak dituzte.

Ariketa fisikoa egitea ahaztu gabe, batez ere ibiltzea, gatz gutxiko elikagaiak jatea eta dietatik lataratutako edo prozesatutako elikagaiak kentzea.